Meteen naar de content

✦ VANDAAG BESTELD = VANDAAG VERZONDEN

✦ MEER DAN 5000+ TEVREDEN KLANTEN

✦ ADVIES NODIG? NEEM GEMAKKELIJK CONTACT OP

✦ GRATIS VERZENDING

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe kan ik contact met u opnemen als ik vragen heb?

Ons ondersteuningsteam is 24/7 beschikbaar op support@electrosteps.nl. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via de ondersteuningsmail. We werken er hard aan om alle vragen te beantwoorden, maar houd er rekening mee dat het tot 24-48 uur kan duren voordat we een antwoord op uw vraag hebben.

Wat is de status van mijn bestelling?

U kunt onze Volg uw bestelling-pagina gebruiken om de huidige status van uw pakket te zien. Voer gewoon uw trackingnummer in en het zal u de huidige leveringsstatus vertellen. Houd er rekening mee dat het tot 7 dagen kan duren om trackingnummers te activeren.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We werken superhard om pakketten zo snel mogelijk te verzenden, zodat je er eerder van kunt genieten. Houd er rekening mee dat elke bestelling 1-3 werkdagen nodig heeft om te verwerken en te verzenden. Afhankelijk van waar u zich bevindt, duurt de verzending ongeveer 5-25 dagen om aan te komen. U kunt hier ons verzendbeleid raadplegen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt uw bestelling binnen de eerste 12 uur na bestelling wijzigen of annuleren door contact op te nemen met onze ondersteuning op support@electrosteps.nl met uw informatie en details. Na 12.00 uur kunnen we helaas geen bestelling meer annuleren of wijzigen, omdat we de informatie zo snel mogelijk doorsturen naar ons magazijn om een ​​snellere levering te kunnen bieden. U heeft echter altijd de mogelijkheid om het pakket na ontvangst te retourneren. We zullen u dan het volledige bedrag terugbetalen. Raadpleeg hier ons restitutiebeleid.

Welke betaalmethoden accepteert u?

U kunt op onze website aankopen doen met elke bankpas of creditcard. Daarnaast bieden we ondersteuning voor IDEAL, Paypal, Apple Pay en Google Pay. U kunt bij het afrekenen uw gewenste betaalmethode kiezen.

In welke valuta worden de kosten in rekening gebracht?

We rekenen onze klanten momenteel in €EUR. Als uw creditcard of betaalpas een andere valuta gebruikt, worden de kosten in
€
EUR in rekening gebracht. Uw bank past de corresponderende conversatiekoers van uw valuta toe.

Is de betaling veilig?

Ja, wij hechten veel belang aan de beveiliging van de informatie van onze klanten. We ondersteunen state-of-the-art SSL-gecodeerde kassa's, waar uw informatie absoluut veilig is.

Waar verzend je naar?

We verzenden wereldwijd met uitzondering van enkele landen. De meerderheid van onze klanten komt uit Europa, VS, het VK, Nieuw-Zeeland en Australië. Als we door omstandigheden niet in staat zijn om uw bestelling te verzenden, zullen we contact met u opnemen en u dienovereenkomstig terugbetalen.

voor meer vragen twijfel niet en neem contact op met ons:

support@electrosteps.nl

GRATIS VERZENDING

Voor 18.00 uur besteld = Vandaag gratis verzonden.

VEILIG & BETROUWBAAR

Betaal veilig en gemakkelijk met IDEAL, PAYPAL en creditcards.

KLantenservice

Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar.

VEILIGHEID

We gebruiken SSL-codering om een ​​veilige winkelervaring te garanderen.

Phone
WhatsApp