Meteen naar de content

✦ VANDAAG BESTELD = VANDAAG GRATIS VERZONDEN

✦ MEER DAN 5000+ TEVREDEN KLANTEN

✦ ADVIES NODIG? NEEM GEMAKKELIJK CONTACT OP

✦ GRATIS VERZENDING

BEZORGING EN VERZENDING

IK HEB NET EEN BESTELLING GEPLAATST, WANNEER WORDT HET VERZONDEN?
Houd rekening met een verwerkings- en productietijd van 3 - 7 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden.


HOE LANG IS DE VERZENDTIJD?
Gemiddelde transittijden naar de Verenigde Staten: 10- 24 werkdagen
Gemiddelde transittijden naar internationaal: 20 - 35 werkdagen

Er zijn omstandigheden die uit de hand lopen (natuurrampen, vakanties, het weer, enz.) die uitstel van verzending kunnen veroorzaken. Hoewel de meeste pakketten op tijd aankomen, kunnen er omstandigheden en vertragingen zijn die onze vervoerders kunnen ervaren. Om deze reden kunnen wij de exacte levertijd niet garanderen; het leveringsprobleem is de verantwoordelijkheid van de rederij.


KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! U moet uw bestelling 24 uur na het maken ervan annuleren om de annulering toe te passen. Als het artikel al is verzonden. Het enige wat u hoeft te doen is ons een e-mail te sturen met als onderwerp "ANNULEREN".

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 7 dagen na ontvangst te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 7 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via support@electrosteps.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


IK HEB EEN ONJUIST ADRES INGEVOERD!
Als u uw adres verkeerd heeft gespeld of automatisch onjuist heeft ingevuld, beantwoordt u eenvoudig uw e-mail met de orderbevestiging en geeft u ons de juiste informatie. Breng ons onmiddellijk op de hoogte via e-mail. Als het adres niet klopt, kunnen we dit binnen 24 uur corrigeren.
MIJN ITEM IS BESCHADIGD AANGEKOMEN
We verzenden elk item met extra vulling. Desondanks melden onze klanten dat ongeveer 1 op de 1000 producten beschadigd aankomt als gevolg van een slechte behandeling van de postdienst.

VOOR PRE-ORDER OF BACK-ORDER ITEMS
Als uw bestelling een vooraf besteld of nabesteld artikel bevat, verzenden we alle artikelen die we beschikbaar hebben onmiddellijk en verzenden we de artikelen die vooraf zijn besteld of nabesteld zodra we ze beschikbaar hebben. Dus als u meer dan één artikel in één bestelling heeft besteld en slechts een deel van uw artikel ontvangt, hoeft u zich geen zorgen te maken, u ontvangt uw andere artikelen kort daarna.
Als dit u overkomt, neem dan contact met ons op via:
- Uw bestellingsnummer.
- Een foto van het beschadigde product.
Na ontvangst sturen we er graag nog een gratis toe.

IK HEB EEN VRAAG DIE NIET BEANTWOORD IS, KUNT U AUB HELPEN?
Als we je vraag nog steeds niet hebben kunnen beantwoorden, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om binnen 24 uur te antwoorden :)
verzending en bezorging
We zijn trots om internationale verzenddiensten aan te bieden die momenteel actief zijn in meer dan 200 landen en eilanden wereldwijd. Niets betekent meer voor ons dan onze klanten grote waarde en service te bieden. We zullen blijven groeien om aan de behoeften van al onze klanten te voldoen en overal ter wereld een service te leveren die alle verwachtingen overtreft.

HOE VERSTUREN WIJ UW PAKKET?
Pakketten uit ons magazijn in Frankrijk, China, de VS, het VK en Canada worden verzonden per ePacket of EMS, afhankelijk van het gewicht en de grootte van het product. Pakketten die vanuit ons magazijn in de VS worden verzonden, worden verzonden via USPS.

VERZENDEN JULLIE WERLEDWIJD?
Ja. We bieden gratis verzending naar meer dan 200 landen over de hele wereld. Er zijn echter enkele locaties waarnaar we niet kunnen verzenden. Als u zich in een van die landen bevindt, nemen we contact met u op.


HOE ZIT HET MET DOUANE?
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele aangepaste kosten zodra de artikelen zijn verzonden. Door onze producten te kopen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u kunnen worden verzonden en mogelijk aangepaste kosten krijgen wanneer ze in uw land aankomen.
Hoe lang duurt verzending?

De verzendtijd varieert per locatie. Dit zijn onze schattingen:
Locatie *Geschatte verzendtijd
Verenigde Staten 10-24 werkdagen
Canada, Europa 10-24 werkdagen
Australië, Nieuw-Zeeland 10-35 werkdagen
Midden- en Zuid-Amerika 15-35 werkdagen
Azië 10-24 werkdagen
Afrika 15-35 werkdagen


*Dit is exclusief onze verwerkingstijd van 2-5 dagen.
Verstrekt u trackinginformatie?
Ja, u ontvangt een e-mail zodra uw bestelling wordt verzonden met uw trackinginformatie. Als u binnen 5 dagen geen trackinginformatie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.


MIJNTRACKING ZEGT "momenteel geen informatie beschikbaar".
Voor sommige rederijen duurt het 2-5 werkdagen voordat de trackinginformatie op het systeem is bijgewerkt. Als uw bestelling meer dan 5 werkdagen geleden is geplaatst en er is nog steeds geen informatie over uw trackingnummer, neem dan contact met ons op via support@electrosteps.nl
Worden mijn artikelen in één pakket verzonden?
Om logistieke redenen worden artikelen in dezelfde aankoop soms in afzonderlijke pakketten verzonden, zelfs als u gecombineerde verzending hebt opgegeven.
Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact met ons op via support@electrosteps.nl en we zullen ons best doen om je te helpen.

GRATIS VERZENDING

Voor 18.00 uur besteld = Vandaag gratis verzonden.

VEILIG & BETROUWBAAR

Betaal veilig en gemakkelijk met IDEAL, PAYPAL en creditcards.

KLantenservice

Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar.

VEILIGHEID

We gebruiken SSL-codering om een ​​veilige winkelervaring te garanderen.

Phone
WhatsApp